Saturday, January 4, 2014

My Statistics for 2013

Here are my statistics for the year 2013. I made 450 QSO’s in 2013 and worked 68 DXCC. An average of 1,2 QSO a day. What is striking? No qso’s on 2 meter this year, no qso’s with FM. I do not like that chatter on 2 meter. Less qso’s on 30 meter in 2013. Still my favourite band is 20 meter. A second place for both 40 and 80 m. I didn’t work a lot on the WARC bands, even when I don’t like contesting. Explanation: I don’t work a lot at the weekends. I am active most of the time on week days. Most used mode is still PSK31. CW goes for a second place.

6 comments:

  1. Hallo Paul, leuk overzicht met een mooie mix van CW, SSB en PSK31.
    14 MHz is ook mijn favoriete band. 73, Bert

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hallo Bert, ik had zelf niet verwacht toch wat aardig wat SSB verbindingen te hebben gemaakt. 73 Paul

      Delete
  2. Hoi Paul, hee dat ben ik vergeten om te kijken. Wat is mijn meest favoriete band. Geen idee, dat ga ik uitzoeken. Denk dat er op 20m gewoon het meeste te beleven is, maar het is ook de drukste band. Leuk overzichtje. Ik zie dat je toch heel wat JT QSO's gemaakt hebt. 73, Bas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hallo Bas, 20 meter en 40 meter zijn natuurlijk voor mijn end fed de beste banden om op te werken. Voorlopig blijf ik JT9 nog wel promoten. 73 Paul

      Delete
  3. Hallo Paul, interessante diagrammen. Toch leuk om zo je eigen activiteiten te bekijken.
    73 Hans, PE1BVQ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hallo Hans, mooi om te zien hoe mijn activiteiten zijn, in vergelijk met de afgelopen jaren. 73 Paul

      Delete

Popular Posts