Thursday, August 23, 2012

JT65 software stopped working

When I click the JT65 icon on my desktop I get this message. JT65 will not start. I removed the software from my computer and tried to reinstall the JT65 software, but still it will not work. Every time I get this message. Does someone know a solution for this problem?

5 comments:

  1. Probeer de JT65HF yahoo newsgroep eens Paul. Iemand zal toch wel een oplossing weten? Misschien zit er een fout in het register? Je zou CCleaner of Glary tools (zoek er naar via Google) eens kunnen proberen om de boel weer in het gareel te krijgen.
    73, Bas

    ReplyDelete
  2. Probeer de JT65HF yahoo newsgroep eens Paul. Iemand zal toch wel een oplossing weten? Misschien zit er een fout in het register? Je zou CCleaner of Glary tools (zoek er naar via Google) eens kunnen proberen om de boel weer in het gareel te krijgen.
    73, Bas

    ReplyDelete
  3. Hallo Bas, ik heb van alles al geprobeerd. Systeemherstel werkt ook niet. Register opschonen, opnieuw installeren van JT65 gaat ook niet. Heel vreemd. Afijn, ik ga vandaag nog maar verder zoeken voor een oplossing. Bedankt voor de tips, 73 Paul

    ReplyDelete
  4. I would find the file C:\Users\... mentioned in the error message and delete it. It has apparently become corrupted.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Julian, thanks for the hint, I deleted that file, and now JT65 runs again. Thank you! 73 Paul

      Delete

Popular Posts