Tuesday, August 30, 2011

Biking

This weekend we were having a few holidays to the Veluwe. A very nice Dutch National Park. My son wanted a Tandem (1 bike, two seats) so here we are. And yes, again we had a lot of rain... but this summer is the worst (wet) summer since 1906. Maybe next year better weather conditions. My daughter was having a pony camp on the Veluwe. The XYL, my son and me were staying in a nice hotel in Hoenderloo. Below you can see my latest activities on HF. I do a lot of CW lately, I like that mode very much.


6 comments:

  1. Jspiker9/01/2011

    Hello Paul,

    I still dream about biking along the Danube River...and Amsterdam was one of the most amazing places I've seen in a long time. It was biker heaven....looks like you're having a great time.

    ReplyDelete
  2. Hi John, we were having a great time indeed. We like to bike. And this National Park we can only bike or walk. No cars allowed. 73 Paul

    ReplyDelete
  3. Hallo Paul, ja het weer blijft slecht. Maar nu gelukkig een paar mooie dagen. Genieten als je daar de tijd voor hebt. Helaas hebben wij een erg lekke dakgoot, dus heb ik weer wat te doen. Als het een beetje meezit fiets ik ook vaak, naar het werk en met Anneli. Maar afgelopen week ben ik toch 2x met de auto naar het werk geweest vanwege de nattigheid. Zo te zien op de foto hebben jullie wel plezier gehad ondanks het weer. 73, Bas

    ReplyDelete
  4. Doe je goed Paul,
    Ik heb enige tijd terug mijn enige "antenne" (Draadje) moeten verwijderen, omdat er morgen (02 sep)kunststof kozijnen gezet worden. Nu nog even uitvogelen waar de "nieuwe" antenne doorvoering moet komen.
    De oude zat, heel technisch, geklemd tussen het raam en het kozijn. Niet lachen....het werkte.
    Aankomende maandag krijgen we gezinsuitbreiding. Sinds ik met FLO ben heb ik tijd zat om weer een boxerpup te nemen. Toen de kinderen nog klein waren hebben we ook een boxer gehad....wereld honden....
    Dus het zal nog wel even duren voordat ik weer QRP QRV ben op 20. Eerst zorgen dat het huis niet gesloopt en ondergesch.t.n wordt. Hi

    73 Wally PA3BTT

    ReplyDelete
  5. Hallo Bas, ja hoor, we vermaken ons evengoed wel. Het is gewoon lekker om eruit te zijn met de kids. Ik heb ook een lekke dakgoot aan de voorkant van het huis, moet ik ook wat mee doen. 73 Paul

    ReplyDelete
  6. Hallo Wally, ik heb ook een jaar lang alleen een draadje, net als jij dat doet, tussen het raampje geklemd. Dat ging ook prima met 5 watt maximaal. Nu heb ik drie RG213 kabels, die kan ik niet klemmen ;-) dus 3 gaatjes geboord. Als ik ooit wegga hier, dan moet er gewoon een ander raampje in. Een boxer, dat is leuk. Ik ben wel blij dat die van ons nu 1,5 jaar is en zindelijk is. Succes! 73 Paul

    ReplyDelete

Popular Posts