Saturday, May 28, 2011

Over 100.000 visitors

After almost 2,5 years I had 100.000 visitors to my blog, from 166 DXCC countries. Not bad at all.

I would like to thank all of my readers for visiting my blog. The USA is number one, 25,7% and a second place for the Dutch readers 18,1%. Third place for the readers from the United Kingdom 9,1%.

There is a Major Geomagnetic Storm going on, so poor conditions on HF at the moment. Positive news: more sunspots expected. There is a Aurora for 2 meter in Europe.

5 comments:

  1. Hello Paul, Congrats on the 100.000. I enjoy reading your Blog, with it interessting mix of subjects. Ga zo dooooor, hi. 73, Bert

    ReplyDelete
  2. Hallo Paul, heel bijzonder. Ik ben ook 2,5 jaar aan het bloggen ongeveer en zit nu nog maar op 35000 en 110 landen. Een kwestie van vaak of regelmatig bloggen? Of maak je nog ergens reclame in Amerika op TV of zo ;-). Bij mij staat Nederland op nr. 1....hoe kom jij aan zo veel Amerikaanse lezers vraag ik me af? 73, Bas

    ReplyDelete
  3. Hallo Bert, dank je, ik ga gewoon door. 73 Paul

    ReplyDelete
  4. Hallo Bas, ik denk door veel te reageren op ander blogs, waardoor anderen weer klikken op mijn blog. Ik heb me ooit aangemeld op een radio amateur portal, maar ik weet niet meer welke, dat zou ik even moeten opzoeken. Ook op mijn youtubekanaal mijn blog link gezet. Regelmatig bloggen zal geen zoden aan de dijk zetten, want als je blog niet gevonden wordt maakt het niet uit of je veel post of niet. Waarom al die Amerikanen? Geen flauw idee. 73 Paul

    ReplyDelete
  5. Hallo Paul, dat van youtube is een goeie tip. Ik heb/had mijn profiel nog nooit ingevuld....reageren op andere blogs doe ik ook vaak. Aanmeldenn op een portal....hmmm, ga ik eens uitzoeken. 73, Bas

    ReplyDelete

Popular Posts