Tuesday, May 31, 2011

6 meter WSPR

For one day it was very hot. Yesterday afternoon the temperature was 29 C. The renovation of our garden is still going on. Today it's the last day for carry stones in the garden. It is almost finished. A good day for WSPR on 6 meter today. In the early morning I was reported by PE4BAS, PA0O and PA3MET. I will update later today, hoping for a good Es day.

Update: I was also reported by PA3GNZ and ON4PC. I hoped for more stations in Europe, but this is it. The centre of the Es cloud was more above East-Europe.

6 comments:

  1. 11:57, Het is tot nu toe mager. Ik ben alleen gerapporteerd door PA3MET, ik kan zijn signaal ook horen, als hij qrv is.

    73, Tjeerd

    ReplyDelete
  2. Ik ziet dat je mijn signaal net "gehoord" heb.

    ReplyDelete
  3. Nog geen geweldige ES alhoewel ik wel 1 en ander uit Europa hoor. Ben gehoord in Rusland vandaag. Inderdaad zie ik jou ook regelmatig Paul, andersom gaat het (nog) niet. 73, Bas

    ReplyDelete
  4. Hallo Tjeerd, ik heb je wel ontvangen. Dat is op zich wel grappig. Ook Bas. Misschien volgende keer betere resultaten. 73 Paul

    ReplyDelete
  5. Hallo Bas, ja ik had meer verwacht, maar de meeste Es zat boven Oost-Europa. Wij zaten net steeds op de rand. Volgende keer hopelijk meer. 73 Paul

    ReplyDelete
  6. Mijn systeem staat nog tot morgenavond aan, paar vrije dagen en thuis.
    Paul,Ik was verbaasd dat ik je signaal 1 maal heb gehoord. Verder vandaag alleen PA3MET, 32km hier vandaan.

    73, Tjeerd

    ReplyDelete

Popular Posts