Saturday, February 12, 2011

No PACC contest this year (for me)

As most of my readers know, I don't like contesting. So if I am QRV, you can find me on 30 or 17 meters this weekend. Yesterday I was running 50 milliwatt on 40 meter WSPR. Best distance was UA3ARC 2146 km. That is 26.648 MPW or 42.880 km/watt. Today on 20 meter PSK31 with 2 watt: SQ8NGH, RV3LE and IC8AMR. On 17 meter: UTØED.

Have a nice weekend and give attention to your loved ones. They are more important then making distances.

2 comments:

  1. Hallo Paul,

    Ik zit midden in de PACC. Het gaat langzamer dan verleden jaar, maar ik ga gewoon door.
    Veel succes met je 50 milliwatt WSPR.
    73, Bert

    ReplyDelete
  2. Hallo Bert,
    Ik had zoveel andere dingen te doen, dat ik er geen echt tijd voor heb dit jaar. Ik had even geluisterd, maar ik had de indruk dat het rustiger was dan vorig jaar. Ik hoorde wel die Duitse contest op 40 meter. Verder op een paar Nederlandse stations. Op 80 helemaal niks. Succes met de contest, 73 Paul

    ReplyDelete

Popular Posts