Thursday, June 10, 2010

Noise

It is a little bit silent here. Nothing much to do. Just installing the most important software on my new computer. Conditions on HF are very poor. Sometimes I call CQ but most of the time I am not heard at day time. So I did some WSPR. Even there is no DX really. This afternoon I worked R6AF/P with CW on 20 meter. It is a DX station on Sudzhuk Island IOTA EU-185 . With WSPR on 20 only UA3ARC 2146 km. That’s it. The weather is rainy for the last few days. Some thunderstorms and lightning. Yesterday I vote for a new government. The political circus is over, thank god.

2 comments:

  1. Hallo Paul, bij mij is het ook rustig op het radiofront. De radio staat nu al bijna een maand uit en het laatste QSO dateert van 18-4. Het plan is een 6m antenne neer te zetten maar het ontbreekt me aan tijd. Ik denk dat politieke circus nu juist begint, want ze weten niet wat ze met de PVV aan moeten denk ik. 73, Bas

    ReplyDelete
  2. Hallo Bas, soms denk ik er ook over om een 6 meter antenne te plaatsen. Maar in augustus raakt het Es seizoen toch weer over. In juli ben ik met vakantie, dus... Ja, de politiek. Ik ben een beetje overvoerd aan informatie. Ik heb Femke mijn stem gegeven, en ze moet maar kijken wat ze er mee doet. ;-) 73 Paul

    ReplyDelete

Popular Posts