Thursday, January 22, 2009

Crash

Wat kan gebeuren gebeurt dan ook een keer. Nadat ik een bestelling via internet wilde doen, liep mijn computer vast. Hij startte ook niet meer op. Fatal error. Er zat niets anders op dan de boel opnieuw te installeren. Ik had natuurlijk weer te lang gewacht met het maken van een backup dus was ik een groot deel kwijt van mijn logboek in HamRadioDeluxe. Na de installatie heb ik dat weer handmatig moeten invoeren. Na 12 uur van aan klooien is de boel weer in orde. Vanmiddag heb ik op 40 meter OK2PKY Jiri uit Brno gewerkt en op 20 meter SV7CUD/2 (Zie foto) Panagiotis uit Thessaloniki. En toen zei mijn dochter, die vandaag ziek thuis was, je antenne is kapot. En jawel, door de storm is mijn wire gebroken. Morgen mogelijk windkracht 9 dus ik wacht eerst wel even af totdat de wind wat gaat liggen.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts