Thursday, December 18, 2008

OZ3FD


Vandaag waren de condities niet zo bijzonder op 40 en 20 meter. Wel had ik een QSO met OZ3FD Henry op 40 die op jacht was naar DX. Hij kwam wel even voor mij terug. Op QRZ.com las ik een aardig stukje over hem. Hij is al sinds de zestiger jaren actief. Zijn vader was ook zendamateur. Nadat alles behaald was, namelijk alle landen werken is hij er jaren mee gestopt. En is uiteindelijk de muziek gaan maken als beroep. Hij heeft CD's gemaakt onder de naam Henry O'Connor. Hij heeft inmiddels de hobby weer opgepakt. Het grappige is dat dit veel met mij overeenkomt. Ik heb in de zeventiger jaren mijn licentie gehaald, mijn vader was ook zendamateur, ik ben ook uiteindelijk gestopt en heb me op de muziek gestort in de jaren 80 en 90. En nu de hobby weer opgepakt.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts